28.7.2016

FISH & CHIPS

DSC_0005 87 DSC_0045 DSC_0072 07 heinäkuu1 DSC_0082 IMG_1630 DSC_0107

Eilen vapaapäivää viettäessä päätin soittaa Tinjalle, et wazzup, mul on tylsää, tehtäiskö jotain. Ulkona paahtoi helle mut ei vaan jotenkin ollut fiilistä loikoilla missään nurtsilla, terdellä tai rannalla. Keksittiin ihan yhtäkkiä (varmaan tunnin pähkäilyn jälkeen) et hei, mennään Helsinkiin Sea Lifeen! Siitä on jo varmaan 10 vuotta kun oon siellä viimeks ollut, joten olin ihan into piukeena. Kaikenlaisia kummajaisia siellä sai nähdäkin, mukaan lukien haita, mustekaloja ja merihevosia. Väkisinkin tuli kyl mieleen Nemoa Etsimässä ja se, kuinka onnettomia merenelävät oli siinä leffassa, kun joutuivat akvaarioihin. Fiilasin niitä fisuja tuolla Helsingissä, että ei hätää täällä, meressä te tulisitte varmaan syödyiksi :-D

Sea Lifen jälkeen päätettiin mennä talsimaan Linnanmäen katuja ja fiilistelemään huvipuistomeininkejä. Missään laitteessa ei käyty, mutta karkkia ostettiin ja tuhlailtiin vähän rahaa peleihin ja arpoihin. Osallistuttiin myös Tinjan painostuksen alla Taffelin sipsipyörään, jossa valittiin molemmat onnennumeromme ja arpa kävi kuin kävikin mun seiskaani! Ei ollut riemulla rajaa kun voitettiin 11 pussia sipsiä ja päätettiin heti jakaa ne keskenämme matkalla kotiin. Oon itseasiassa voittanut tän saman megabägin sipsiä nuorempanakin, silloin kun olin itse ton sipsikassin kokoinen. Nyt on pakko järjestää juhlat, en mä noita muuten saa syötyä!

Ootteko koskaan tulleet ees ajatelleeksi, että Lintsille voi lähteä ihan ilman ranneketta bostailemaan? Siellä on myös huikeet kalliot, jos menis vaikka piknikille. Mä sain ainakin tossa muutamassa tunnissa mun vuoden Lintsikiintiön täyteen tuhlaamatta senttiäkään rahaa laitteisiin! - Sissi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti