12.5.2016

YOU SHOULD PROBABLY TRY CANOEING

Lotan kameralla 72 Lotan kameralla3 DSC_0610 Lotan kameralla1 8 Lotan kameralla2

Olin tänään ekaa kertaa melomassa kanootilla ja se oli sika mukavaa hommaa! Lähdin moikkaamaan Lottaa Anttilaan ja saatiin extempore-idea raahata kanootti vieressä olevalle joelle ja siinä sitten lähdettiin eväsretkelle ja kuvailtiinkin hieman. Vaikka Anttila on vaan 20 minuutin päässä Porvoosta, on se kuin mummolaan tulisi. Peltoja, jokia ja koskia on siellä täällä ja kaikki on niin vehreetä! Melottiin Anttilan ihanaiselle uimarannalle, jonne tuun varmasti kesälläkin ottamaan brunaa, ihan huikee mesta. En ees tiennyt koko paikasta, vaikka käyn Anttilassa päin harva se viikko!

Oon tällä hetkellä vähän flunssaisena ja saavuin Lotan luo pelkissä lökäreissä, hyvä että hiukset oli edes pestyinä, mun ei todellakaan pitänyt ruveta poseeraushommiin. Pitihän sitä kuitenkin muutama sit räpsäistä kun kaveri on kerran himovalokuvaaja! Kuvat on siis ihan all natural, ainoostaan kulmissa on hieman väriä ja silmien alla valokynää. Mut toisaalta mä oon suurimman osan päivistä ilman meikkiä, joten miksen olisi täällä bloginkin puolella? Mummola-fiilistä lisäsi Lotan lainaamat punaiset kumpparit ja raidallinen merimiespaita kirppikseltä. Olin ehkä coolein landespede ikinä.

Sovittiin vielä, että kesällä melottais Porvoon keskustaan ja takas, woooo! Kyllähän siinä menis aika reippaasti aikaa (ja voimia), mut toi on vaan niin mageeta, kun näkee ympäristöä niin erilaisesta vinkkelistä! Ja hei, mä opin tänään jotain, mitä oon aina miettinyt. Mitä eroa on kanootilla ja kajakilla? Kanootti on soutuvenemäisesti kokonaan avoin, kajakkiin hypätään semmoisiin reikiin ja istutaan sitten tiukasti siellä sisällä. The more you know... ;-) - Sissi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti