1.7.2015

WAKA WAKA NIIN KUIN SHAKIRA

Hello, anyone there? Kuvittelin, että postausten kirjoitteluväli jotenkin maagisesti lyhenisi näin kesällä kaikkien tapahtumien myötä, mutta väärin kävi, hehe. No mutta, tällä kertaa oon bäck in business tavallisten, arkisten iphone-kuvieni kanssa ja kerron teille nyt, mitä kaikkea tässä kesällä onkaan tapahtunut lukuunottamatta paria aikaisempaa postausta.

69

Koulujen loppumisen jälkeen olin hetken töissä ravintolassa, jonka jälkeen sain paikan kahdeksi viikoksi Lapinjärven leipomolta. Päivät oli tosi pitkiä ja raskaita, ja mun homma oli oikeastaan liukuhihnatyöskentelyä. Pakkasin hodarisämpylöitä laatikoihin, kymmeniä tuhansia rieskoja pusseihin ja joskus muotoilin leivoksia. Mainittakoon tässä, että omenaiset lettiviinerit, mitä saa kauppojen irtohyllyistä, on maailman parhaita. Maailman. Parhaita.

Muhun on myös iskenyt extreme-siivousinto, nimittäin nyt kun oon melkein koko kodin kolunnut läpi kaikesta romusta, siirryin mökille. Tamppasin joka ikisen tyynyn, patjan, peiton, viltin, kissan ja koiran mitä meidän mökiltä löytyi, imuroin ja luuttusin, jatkanko vielä? :-D

610

Molemmat kuvat on juhannukselta. Kesällä on vaikea pitää rutiineista kiinni, ja sen takia treenaamisetkin ovat menneet vähän toisella kädellä. Lenkkeileminen on tosin aivan ihanaa, kun luonto on kauneimmillaan ja vaatetus rentoa ja kevyttä. Nyt oon vähän saanut kuitenkin rutiineista kiinni ja treenaillut niin kuin aina ennenkin, ellen ahkerammin. Oon myös päättänyt, että kesän jälkeen mä aloitan semmoisen fitnesskuurin, ettette oo ennen nähnyt. Ja tää on lupaus.

Juhannuksen vietin kaverin pippaloissa. Vaikka ilman ennustettiin olevan masentava, aurinko kuitenkin paistoi ja oli suhteellisen lämmintäkin, että voitiin hengailla ulkosalla. Meno oli villiä ja hauskaa, kuten myös ilmeisesti hyttysilläkin, jotka imi musta varmaan litran verta. Huomatkaa muuten itse väsäämäni meikit, oon vihdoin oppinut luomivärien salat! :-D

611

Viime viikolla mulla oli taas töitä, tällä kertaa lastenhoidon merkeissä! Sain tehdä kaikkia mukavia (ja ei-niin-mukavia) juttuja mun omasta lapsuudestanikin ja haikailin tota pienten ihmisten huolettomuutta ja temmellystä. Voi kun nekin osaisi arvostaa sitä! Aloitin muutama viikko sitten aurinkokapselikuurin ja päätin, että lomalta en suostu lähtemään, ennen kuin oon ruskea. Siis tosi ruskea. Ostin vielä rusketusöljyäkin, mitä en oo ikinä aikaisemmin käyttänyt, ja nyt sit oon vaan makoillut auringossa ja koittanut grillaantua. Nyt sit mother nature sitä arskaa kehiin!





Yritän nyt kirjoittaa tän viimeisen ilmoitusasian fiksusti kolmatta kertaa, koska oon niin innoissani. Ylihuomenna on Summer Up, jossa esiintyy mun yksi lempiartisteista Nicki Minaj, täytän samana päivänä 18, pääsin reilu viikko sitten ajoteoriakokeen ykkösellä läpi ja ensi viikolla olisi inssi. Ja terdet. Ja omat pankkitunnukset. Ja mahdollisuus mennä verenluovutukseen. Ja muuten vaan cool täysi-ikäinen viikko. Elämä on niin mahtii! Onko sieltä paljon jengiä tulossa Lahteen viikonlopuksi? Yläpuolella on muuten biisi, mihin oon täysin rakastunut ja varmaankin koko Suomen ahkerin kuuntelija. Saa nähdä, törmätäänkö myös perjantaina, woop! - Sissi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti