18.6.2015

VIIMEISET HYVÄSTIT

DSC_0405
DSC_0411
DSC_0426 DSC_0020.NEF

Nyt on tullut aika jättää hyvästit meidän ihanille vaihtareille ja pidimme sen kunniaksi pienet illanistujaiset. Mun maha ei oo varmaan ikinä ollut niin pallon muotoinen, tuli ahmittua vähän liikaa noita herkkuja! Rosa matkaa nyt takaisin Italiaan, Luna ja Melissa Saksaan, Luis Ecuadoriin ja Sofia Meksikoon. Tulee ihan sairas ikävä enkä voi vieläkään tajuta, että en tuu enää näkemään noita pirteitä naamoja meidän koulussa. Olette kaikki rakkaita, tavataan vielä joskus maailmalla 

Ja muuten! Pääsin tänään ajokortin teoriakokeen läpi, woohoo! Kokeen puolivälissä olin jo ihan varma etten pääsisi läpi, mutta ehkä mun kavereiden telepaattiset tsempit vaikuttivat lopputulokseen, hehe. Nyt sit vaan inssiä varailemaan ja synttäreitä odottelemaan. Niin ja piti myös kysyä, että onko nämä mun kuvat liian värikylläisiä teidän mielestä? Mun uusi tietokone näyttää värit eri tavalla kuin vanha ja joudun lisäämään enemmän saturaatiota kuin aikaisemmin. What do you think? Ihanaa ja iisiä juhannusta kaikille täältä kaupungista, jätetään ne mökkeilyt lämpöisemmille kesille ;-) - Sissi

2 kommenttia:

  1. Kuvat on hyviä :) alkaako nyt taas tulemaan useimmin postauksia? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä postailen niin usein ku kerkeen ja aiheet ei lopu kesken! :D yritän parhaani...

      Poista