29.5.2015

IJUSTWANNASAYAFEWWORDSANDTHENGO K BYE

68

Moiiii ihanat rakkaat uskolliset lukijani! Oon ollut maailman laiskin bloggaaja tässä viimeisten muutaman viikon sisällä, mutta kaikelle on syynsä. En myöskään löytänyt mitään hedelmällisempiä kuvia, mitkä kuvaisi tätä kaikkea sekamelskaa, niinpä läiskäsin tähän vanhan kunnon selfien ja tänpäiväisen kaverikuvan. Imin itsestäni viimeisetkin mehut irti ennen kesälomaa juoksemalla ympäriinsä asioilla, ja nyt on huojentunut fiilis, kesälomafiilis! Koska kello on jo paljon ja huomenna on herätys tosi aikaisin, kerron teille nyt lyhyesti ja ytimekkäästi, mitä mun elämässä on tapahtunut. Pitäkää hatuistanne kiinni.

Olen ostanut uuden tietokoneen hieman etukäteen. Katsoin Euroviisut, ja mun lemppari oli Latvia. Olen käynyt ajotunneilla ja osaan jopa vaihtaa vaidetta katsomatta vaihdekeppiä, jee. Luin koeviikolla sinnikkäästi kokeisiin (sain matikasta nelosen). Olen ollut kuumeessa ja flunssassa. Sain töitä eräästä leipomosta seuraavalle kahdelle viikolle, ja teen ravintolahommia sittenkin vain töihin kutsuttavana silloin tällöin. Oon kuitenkin ollut töissä jo muutaman kerran. Mun eräälle sähköpostitilille hakkeroiduttiin neljästä eri maasta, ja viides käyttäjä yritti saamatta mun salasanaa oikein (MITÄ? Poistin just kyseisen tilin, että kiitos vaan. Muistakaa rakkaat lapset vaihtaa salasanojanne silloin tällöin ja huolehtia tietoturvasta). Ostin lipun Blockfesteille. Olen sopinut itseni ja läheisteni kanssa, että oon ostolakossa vähintään heinäkuuhun asti. Kävin kampaajalla leikkauttamassa huonot latvat pois. Juoksin cooperin, en ollut tyytyväinen. Olen hoitanut mun kirppispöytää, siellä riittää vieläkin tavaraa vaikka kuinka paljon. Piipahdin Helsingissä Arabian katufestareilla, joka oli tosi hauska tapahtuma. Oon myös laiskotellut kohtuuttoman paljon ja syönyt paljon jätskiä.

Huomenna kevätjuhla, finally, ja voin heittää hyvästit lukion tokaluokalle! Nyt mä lähden suihkuun ja nukkumaan. Oikein sikana onnea kaikille valmistuneille ja muillekin koululaisille, nautitaan huomisesta vapauden tunteesta!  - Sissi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti