25.3.2015

MATERIALISMIN MAALISKUU

Heei taas! Mulla on ollut tosi onnekas maaliskuu, nimittäin oon rypenyt rahassa mun kirppistulojen takia ja saanut kivoja juttuja. Let me explain.

DSC_0164 DSC_0190

Oon nyt tässä aikuistumisen kynnyksellä ruvennut pikkuhiljaa miettimään tätä mun meikki-asiaa :-D Täysi-ikäisyys ja baarireissut lähestyvät, enkä mä osaa käyttää luomivärejä saatika omista semmoisia? Sokoksen aleista löytyi mulle pinkki meikkisivellinsetti, Tigerista posliinipurnukka ja H&M:stä luomivärit. Oon saanut paljon kehuja niiden hinta-laatu-suhteesta, kohta testataan! Kyllä musta vielä mukiinmenevä meikkiguru tulee. (Jos joku yhtä rähmäkäpälä kuin minä on saanut apua jonkun videon tai vinkin avulla, vinkkaa mullekin!)

DSC_0214 DSC_0219

Aloitin nyt siellä Ladylinella, ja oonkin käynyt ahkerasti ryhmäliikuntatunneilla. Lady Linen hintaan kuuluu myös Easyfit-salin käyttö, joten rupeen käymään siellä bodaamassa! Mulla on ainoastaan juoksukengät, joilla oon toistaiseksi käynyt treenaamassa, joten kunnolliset sisäkengät oli ostoslistalla. Löysin nämä Topsportista puoleen hintaan, 40 euroa! Ihan siiika ihanat, oon muutenkin ihan hulluna Nikeen.

DSC_0231 DSC_0240

Mun iPhone 4S on palvellut mua neljä uskollista vuotta, kestänyt kolhut kivilattialle, asfalttiin ja kaakelille, vessanpönttöön tippumiset, paukkupakkaset ja helteet. Nyt se tuli mun käytössä tiensä päähän. Se oli älyttömän hidas, akku ei kestänyt kuin muutaman tunnin ja se ei jaksanut pyörittää mitään ohjelmia kunnolla, muistikin oli kokoajan täynnä. Puhuin tästä isille ja mun äitipuolelle ja ne päättivät ostaa mulle uuden puhelimen etukäteis-synttärilahjaksi. Iiiiiiik! Tässä uudessa 5S:ssä on tosi paljon muistia, se on nopea kuin salama, 4G nettiyhteys, akku kestää koko päivän ja kaikki toimii vaan niin paljon paremmin. Oon niin happy, lahja joka todellakin tuli tarpeeseen, olisin muuten ostanut tuon itse kesätyörahoilla. Kiitos 

Materialismin maaliskuu siis. Ens kuussa laitan lompakon nyörit sitten kiinni... Toivon mukaan. Hei, iso tsemppipotku kaikille lukiolaisille koeviikkoon, munkin pitäisi olla tällä hetkellä lukemassa! - Sissi

2 kommenttia: