25.2.2015

24.2. MY LUCKY DAY

523

Myöhäiset moikat! Eilen oli harvinaisen hyvä päivä ja vitsi mulla meni lujaa. Ensimmäiseksi; mulla oli koulun jälkeen työhaastattelu ja se tais mennä aika nappiin, nimittäin mä sain töitäää! Aloitan keväällä Porvoon Timbaalissa ja samoissa tiloissa olevassa Café Klockanissa ravintola-apulaisena. Mun työtehtäviin kuuluu käytännössä kaikki muu paitsi kassalla oleminen, sooo excited! En malta odottaa, tämmöisissä töissä en oo ennen ollutkaan.

IMG_4292

Toiseksi; mä sain vihdoin aikaiseksi viedä kirppikselle mun romppeita myytäväksi ja kauppa on nyt vuorokauden aikana käynyt tosi hyvin! Hahaa, mun köyhyyden päivät häämöttävät kohta jo kaukana horisontissa. Mun pöytä on numero kahdeksan Kellarikirppiksellä, sinne vaan tekemään löytöjä!

525

Ja kolmanneksi; Kävin eilen duunitorilla (työnhakutapahtuma Porvoossa) ja osallistuin Mäkkärin pikku arvontaan. Mulle tuli myöhemmin tekstari, että oon voittanut vapaavalintaisen aterian kyseisessä ravintolassa, voi onnen päivää :-D En oo käynyt varmaan vuoteen Mäkkärissä hampparilla, mutta tänään oli aihetta juhlaan! Syötiin sitten nämä herkkuateriat mun uuden työpaikan ja Linan ajokortin kunniaksi. Kruunattiin ilta vielä leffassa, kun käytiin katsomassa Luokkakokous. Älyttömän hauska suomalainen leffa, ihan priimaa, suosittelen kaikille!

Eilinen oli siis aika hedelmällinen päivä. Sain kaiken lisäksi viimeisenkin kokeen koeviikolta, eikä yksikään arvosana mennyt alle kasin, huh huh. Ei oo ikinä mennyt niin hyvin. Toivottavasti teilläkin sujuu asiat näin hyvin, mulla ainakin pitkästä aikaa. Nyt hyvää yötä kaikille, olette ihania! 

- Sissi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti