28.1.2015

SNAPSHOTS NOT MEANT FOR MY BLOG

Mooi, tuntuu etten ois kirjoitellut moniin viikkoihin! Mitä teille kuuluu? Toivottavasti parempaa kuin mulle! Kolmella sanalla mun olo on ollut sekava, väsynyt ja vaihteleva. En oo parantunut täysin vieläkään ja ravaan viikottain eri lääkäreillä, julkisella ja yksityisellä, labrassa ja terveysasemalla, yleislääkärillä ja neurologilla. En tiedä, mikä mulla on, mutta sitä tutkitaan parhaillaan. Mähän oon googlailun maailmanmestari ja oon hakenut jo kaikki mahdolliset sairaudet netistä ja mun vahvimmat veikkaukset ois joko kilpirauhasen häiriö tai dysbioosi, joka ei kuitenkaan sinällään oo sairaus. Mutta en oo lääkäri, en tiedä, toivottavasti selviäis ja pian...

512

Oon nyt käynyt ihan säännöllisesti koulussa, kun ei oo ollut kuumetta tai mitään tarttuvaa. Rankkaa se on ollut, mut pääsin ihan hyvin jyvälle viikon tauon jälkeen. Wanhojentanssit mua vaan mietityttää eniten, kun ne on jo kahden viikon päästä, ja mä en osaa kaikkia tansseja... Joku teistäkin varmaan tanssii wanhat, onko teillä samoja tuntemuksia tai stressiä? :-D Enkä kampaustakaan oo vielä päättänyt! Toi kolmas kuva on ruokailusta, kun oltiin kerrankin koko "svenska flickorit" kasassa. Haha, se on meidän kamuporukka, joka ei toisaalta ikinä oo kokonaan kasassa, aina joku puuttuu. Iloinen yllätys kun kaikki löytyi samalta ruokkikselta, pitihän se sit ikuistaa!

513

Kävin matkamessuilla pari viikkoa sitten äitin kanssa ja löysin aivan perimmäisestä nurkasta tämmösen ihanan suklaahedelmäkojun! En mä noita omenoita maistanut, mutta suklaakuorrutettuja mansikoita joo. Siis se oli täyttä ylellisyyttä, ne oli niiiin hyviä, parasta herkkua ikinä! Mun on pakko kokeilla joskus kotona laittaa semmoisia. Ja niin, olihan siellä noiden herkkujen lisäksi jotain matkailupisteitäkin... :-D

514

Mun Facebook-seinälle ilmestyi Ruispalojen detox-smoothien resepti, ja päätin kokeilla sitä kotona. Mä olin niin innoissani, etten raaskinut edes tarkistaa, mitä kaikkea siihen tulikaan, joten pari juttua jäi uupumaan, kuten neste :-D Avokadoa tai pinaattia meillä ei kotona ollut, joten noilla mentiin. Ei toi nyt mitään herkkua ollut, muttei kyllä pahaakaan!

Snapchattailtiin Tiitun kanssa perjantaina ja se kysyi, jos mä haluaisin lähteä sen perheen kanssa syömään. Mun piti lukea kokeisiin, mutta kuinkas sitten kävikään, heh! Söin ekaa kertaa elämässäni blinejä ja ne oli tosi maukkaita. Jälkiruokamahaankin mahtui. Mun ruokavalio on nyt vähän ehhhh, päälaellaan, kun en oo treenannutkaan viikkoihin. Mun makeanhimo on ihan järjetön, ja oonkin syönyt kuin possu. Aluksi pistin sen kipeyden piikkiin, mutta nyt kun tätä "sairastelua" on jatkunut jo viikkotolkulla, ei mee enää läpi... Eilen kuitenkin palkitsin itseni lohtusuklaalla kun olin jo niin monta päivää joutunut lukemaan kokeisiin. Käyks tää selitykseksi, pliis?

515


Tosiaan joo, koeviikko pyörii tälläkin hetkellä ja mun pitäis olla istumassa yhteiskuntaopin äärellä. Takana mulla on jo uskonto, musa ja enkku, ja edessä vielä yh ja ruotsi, kun wanhojentanssikurssia tai kuvista ei lasketa. Blääh. Kielet on mulle helppoja ja ussakin meni ihan ok, mutta noi talousasiat on mulle jotenkin vaikeita sisäistää. Enköhän mä ne opi viimeistään, kun rupeen laskuja makselemaan... Right? Tosta vikasta kuvasta tää postauskin sai nimensä, oon ottanut monet kuvat pelkästään Whatsappia varten, ettei ne ehkä oo mitenkään esteettisesti kauniita julkaisukelpoisia :-D Mutta toipas kuvastaa aika hyvin tätä mun nykyarkea. Laskeskelin, että oon ollut nyt kolmen viikon sisällä kahdeksan kertaa lääkärissä, kun kaikki labrakäynnit lasketaan mukaan. Eilen olin, tänään olin ja meen seuraavaksi perjantaina ja sit taas tiistaina. Hyvä kuitenkin että homma pelaa, ettei tarvitse kauaa odotella!

Tällä hetkellä mun mieltä piristää kuitenkin perjantain leffareissu Linan kanssa Helsinkiin, josta me lähdetään suoraan isolla jengillä Ruotsiin ottelemaan. Mä en ottele, en todellakaan, kun en oo mun uupumukselta ja sekavuudelta päässyt edes treenaamaan. Meen matsihuoltajaksi ja Linan henkilökohtaiseksi tsemppariksi, ainakin niin mut nimitettiin :-D Sit ois luvassa vielä ihana ystävänpäivä, joka vietetään kans porukalla, ja vihdoinkin ne wanhat ja bileet. Huh. Kyl mä selviiiin!

- Sissi

8 kommenttia:

  1. Parantele ! :( Onks toi Liina sun paras kaveri muuten? Ja onks Johannes sen poikaystävä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos <3 joooo on! hahah niiiin moni luulee et johannes ja lina on yhessä :D ollaan semmonen kolmen porukka ja tykätään käydä yhessä ja erikseen aina millon missäkin ja heti tulee jostain suusta jotain parisuhdepäivittelyjä! kyllä tyttö ja poikakin voi olla parhaita kamuja. me kaikki ollaan!

      Poista
  2. Voi, toivottavasti löytyy syy noihin sairasteluihin :S ♥
    http://fabuliciouscc.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Voi Sissiiii, paranisit jo ;--( <3

    VastaaPoista
  4. Joko on selvinnyt jotain sun terveydestä? Kovasti on samoja oireita kun mulla ja on kilpirauhasen vajaatoiminta mutta lääkityksellä ok.
    Noi Balin kuvat on aivan ihania!!! Tuli kova into hankkia uus kamera, omat kuvat ei näytä miltään enää. :)
    Superisti tsemppiä sulle!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. on selvinnyt jo. kiitos ja kiitos paljon ihana! ♥

      Poista