13.11.2014

I WANNA SWING FROM THE CHANDELIER

Heyyps! Mitä teidän syksyyn kuuluu? Mä ootan innolla ainakin lumien tuloa ja joulukoristeita. Ajattelin tehdä jonkinlaisen hauskan joulupostauksen lähiaikoina, miltäs kuulostaisi? Muutenkin postausideoita saa heitellä ihan vapaasti, kun nää mun normipostaukset tuppaa olemaan vaan näitä samoja kännykän kuvia ja kuulumisien kertomista. Ulkonakaan ei oo kivan näköistä eikä sisällä oo tarpeeksi valoa, ettei mikään oikeen motivoi mua extempore käyttämään kameraa. Videopostausta ollaan kyselty jo moneen otteeseen, mutta mä en usko, että mä siihen nyt tähän hätään rupeen, eli sitä saatte jäädä innolla odottamaan... :-)

43

Isänpäiväaamuna kävin herättelemässä isin ja jäätiin sänkyyn katsomaan rallia. Tein meille aamiaisleivät ja varattiin siinä samalla leffaliput. Käytiin siis ekana katsomassa Boyhood ja siitä mentiin Vapianoon syömään. Laatuaikaa isin ja broidin kanssa!

44

Love my knee-high socks! Koulussa innostuttiin ottamaan kuvia välkällä Lotan fisheyellä. Mulla alkaa muuten koeviikko jälleen kerran ensi tiistaina, eli viikonloppu menee aika lailla lukiessa. Bläääh. Tein muuten viime viikolla myös yo-kirjoitussuunnitelman, eli ensi syksynä istun salissa luultavasti äikän ja enkun parissa, keväällä espanjan, psykan, ruotsin ja terveystiedon. Hui jännää, nyt vasta tajuaa, kuinka lähellä ne on tulossa.

45

Lina täytti tänään 18!  En voi uskoa, nyt sitä odottaa kaikki tylsät aikuisen velvollisuudet :-D Mulla oli tänään kympin aamu, joten aloitettiin päivä kippistelemällä ja lähdettiin Rongoon syömään aamupalaa. Miksei joka aamu oo tämmöinen aamu?

Mä lähetän valoa ja aurinkoa kaikkien mälsiin ja harmaisiin syyspäiviin!

- Sissi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti