26.9.2014

UUTUUKSIA

DSC_0121
DSC_0131

Ajattelin tulla näyttämään teille mun uusia juttuja! Äiti ja veli Leo tuli viime viikonloppuna Jenkeistä ja toi mulle paljon ihania tuliaisia. Lempparina on kuitenkin tää smoothie-muki, missä on kansi ja kova pilli. Meinasin ostaa tämmöisen viime jouluna Thaimaasta Starbucksista mutta tää on paljon makeempi!

DSC_0119 DSC_0113

Näin nää Vanssin tossut yks kerta Union Fivessa, mutten raaskinut ostaa, koska olin kuitenkin etsimässä just mustia kenkiä. Rupesin harmittelemaan kotona mun ostopäätöstä ja etsin noita tennareita netistä, mutta päätinkin sitten hakea ne seuraavalla kerralla samaisesta kaupasta. Eiks ookkin söpöt? Nää on ihan mun lempparikengät.

DSC_0153

Niken pussukka on Stadiumista. Näin noita koulussa ja rakastuin heti. Kävin sitten yks päivä Porvoon Stadiumissa ja ilahduin ihan sikana, kun huomasin, että niitä löytyy täältäkin! Sopii treeneihin sekä kouluun :-) En yleensä käytä pinkkiä mun asusteissa tai vaatteissa, mutta toi toimii väripilkkuna melkeenpä kaikkeen.

Mitäs tykkäätte? I'm lovingggg it!

- Sissi

2 kommenttia:

  1. Tanssitko wanhat? Onko sulla ketään kavereita kenellä ei vielä ole paria?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tanssin joo. en nyt osaa sanoo kyllä ketään, ei tuu mieleen... :o

      Poista