12.8.2014

SUKULAISTÄYTEINEN VIIMEINEN LOMAVKLP

Moikka! Miks mä oon viel hereillä ja kirjotan teille postausta? :-D Noo, mun viimeinen kesälomaviikonloppu meni reissatessa. Meillä oli sovittu sukukokous Peurungalle lauantaiksi, joten perjantai meni autossa istuen ja yöksi mentiin Jyväskylään mun isotädin mökille, mukana yksi pysähdys vakkarikahvilassa lähellä Jyväskylää. Seuraavat kuvat sieltäpäin!

DSC_0095 DSC_0108 DSC_0117 DSC_0121 DSC_0125DSC_0129 DSC_0161

Maijan mökille päästiin vasta illalla. Syötiin mun toivomaa kesäkeittoa, pelattiin Ubongoa ja paistettiin lettuja. Oon viimeksi ollut tuolla mökillä monta vuotta sitten, toi on ihan uskomaton paikka! Aamulla lähdettiin sitten yhdessä tapaamaan sukua ja yövyttiin kylpylähotellissa. Kerettiin käydä siellä laskemassa Pohjoismaiden pisintä vesiliukumäkeäkin juuri ennen lähtöä sunnuntaina :-D Mä tavallaan tykkään monen tunnin automatkoista, kun saa vaan kuunnella musiikkia ja katsoa maisemia, välillä ehkä nukahtaa. Se on mulle vähän kuin rentoutumistapa.

Tosiaan. Mulla koulu alkaa huomenna, kylmää vettä niskaan... Lukion kakkoselle, hahah, en oo enää junnu! Käytiin tänään kuvailemassa Tiitun kanssa, josta tulee postausta myöhemmin. Mulla on ihan hirveen haikee fiilis. Tossa haikeuden olon tunteessa ostin tänään myös extempore-liput Weekendiin ensi viikonlopuksi, tuntuu, etten oo saanut kesästä vielä kaikkea irti. Nyt sitten aion viedä viimeisetkin mehut itsestäni, mä en kestäääää! Kesä älä mene, mulla on vielä paljon annettavaa sulle!

- Sissi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti