20.7.2014

ONNELLISESTI TAKAISIN RUTIINEISSA

IMG_6392

Hollaa! Tulin tänne päivittämään parit kuvat lähiajoilta ja kertomaan kuulumisia. Mä oon ollut joka päivä töissä, jonka jälkeen oon kiirehtinyt treeneihin. Oon siis kokonaan terve ja päässyt aloittamaan ihan kunnolla, ihanaaaa! :-) Mun kestävyyskunto on pysynyt suht samanlaisena, mutta lihaskunto on hieman huonontunut, kun en oo pariin kuukauteen tehnyt yhtään mitään. Nooh, uuteen alkuun, nyt oon entistä nälkäisempi kehitykselle!

IMG_6263

Ostin myös lipun Blockfestiin, wuhuu! Ollaan menossa sinne tyttöporukalla sitten kahden viikon päästä, yöpaikan saan tamperelaiselta kaverilta. Ollaan tehty jo toimintasuunnitelmat, ketä mennään katsomaan ja ketä ei, mutta kaikista eniten odotan niitä Gaselleja, hahah :-D Tilaan niiden fanipaidankin netistä vielä, jos se kerkee tulla, koska toimitusaika on kaksi viikkoa. Ajattelin leikellä siitä löysän topin.

IMG_6020

Eipä tässä oikeen muuta kerrottavaa, kohta lähdetään porukalla grillailemaan. Otan grilliherkkujen ja lautapelien lisäksi kameran mukaan, sieltä toivottavasti lisää kuvia! Muahhhh! :-*

Ainiin muuten. Yritin tehdä teille monta viikkoa sitten sen kesän bucket list -videon, jos muistatte? Höpöttelin kameralle reilun ajan ja kun olin valmis, tajusin, ettei se ollut kuvannut ollenkaan tai yhtään mitään. Luovutin. Ehkä mua ei oo tarkoitettu Youtubeen :-D

- Sissi

2 kommenttia:

  1. Tee sellainen bucket list-video. Olisi varmasti todella mielenkiintoinen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hmmmm niin niinku koko elämältä! kiitos vinkistä :)

      Poista