2.7.2014

KESÄN IHANIN MUISTO / LOMA OHI

DSC_0272 DSC_0286

Kesän yksi parhaimmista muistoista; Linalla oli ihan älyttömän ihanaa. Olin siellä keskiviikosta sunnuntaihin, itse lomailin kun Linalla oli parina päivänä töitä. Sillä aikaa mä siivoilin asuntoa ja katselin ohjelmia koneelta. Elettiin pienellä budjetilla, eli safkattiin monena päivänä nuudelia. Yhtenä päivänä päätettiin tyhjentää ruokavarastoja ja laitettiin ehkä maailman parasta lohipastaa. Kumpikaan meistä ei oikeen osaa olla keittiössä, mutta tästä vedettiin ihan kymppisuoritus!

Valvottiin myöhään ja nyt me tiedetään toisistamme jo paljon enemmän. Kutsuttiin loviisalaiset Mimmi ja Katjakin viettämään yhtenä iltana tyttöjeniltaa. Kun lähtö koitti, mulle tuli ihan hirveen haikee olo, ehkä siitä, ettei me tulla saamaan tämmöisiä päiviä enää koskaan takaisin, tai siitä, että Lina lähtee kuukaudeksi ulkomaille, enkä tule näkemään sitä pitkään aikaan. Mä en liioittele, jos sanon, että se tuntui toiselta kodilta!

uusimmat kuvat7 IMG_5696

Siihen toiseen asiaan: Mun loma on ohi! Seuraavat neljä viikkoa katselen näitä parkkipaikan kauniita maisemia tässä K-Supermarketin edessä. En kuitenkaan valita, sillä eihän parempaa kesätyöpaikkaa voi olla. Työskentelen nämä kaksi viikkoa iltavuorossa kolmesta yhdeksään, ja kaksi muuta viikkoa aamuvuorossa yhdeksästä kolmeen. Mä oon vetänyt nyt nämä kaksi päivää kerrospukeutuen, koska tohon duuniin jäätyy, kun istuu koko päivän paikoillaan. Mulla oli päällä siis leginssit, farkut, toppi, huppari, talvitakki ja pipo. Ja samalla linjalla mennään niin kauan, kunnes säät paranee, perhana :-D

Huomenna on mulle iso päivä, nimittäin sexy seventeen! Vietän synttäreitä ihan duunissa, ja ison kaveri-illallisen sijaan mennään Linan kanssa lounaalle ennen kolmea, kun ollaan varmaan Porvoon ainoat, kenellä ei ole siihen aikaan töitä. Perjantaina mulla onkin sitten vapaata, ja lähtö Summer Uppiin! Olen ajatellut, että ne saavat sit olla mun synttäripippalot, kun muita en kerkeekkään järjestää :-)

Pusujaaa! 

- Sissi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti