21.7.2014

GRILLING TILL THE SUN GOES DOWN

DSC_0830 DSC_0836 DSC_0857DSC_0840 DSC_0867 DSC_0846

Lähdettiin eilen grillailemaan Porvoon Kokonniemen kärkeen neljän aikoihin. Porukkaa oli ihan hirveesti ja jouduttiin jonottelemaan grillipaikkaa, mutta loppujen lopuksi oltiinkin viimeiset ja ainoat ihmiset, ketä siellä puistossa istuskeli. Olin kotona vasta ennen yhtätoista, puolivälissä iltaa piti kuitenkin käydä kotona hakemassa lisää vaatetta. Meillä oli siis ihan sika hauskaa! Mulla oli mukana juustomakkaraa, maissia, yksi kokis ja ananasta, yhteiseksi ostettiin kanaa ja sipsejä. Pelattiin Isäntä vs emäntä -peliä, korttia ja naurettiin meidän grillaustaidoille, sillä noita kanoja piti kypsentää 45min ja makkaroista tuli mustia. Ja tuli muuten syötyä just se seitsemän tuntia putkeen, oikeesti, koska ei ollut hetkeäkään, ettei joku olisi ollut grillaantumassa tai mä tunkemassa suuhun jotakin, eli nukkumaan mennessä turvonnut olo täys kymppi.

Aluksi meitä piti tulla about 13, mutta yhtäkkiä huomattiinkin paikan päällä, että oltiinkin nelisteen. Illalla kuitenkin Atte ja Onni liittyi seuraan ja käytiin hakemassa Filmtownista irtsareita, olin myös ekaa kertaa kevytmoottoripyörän kyydissä, haha! Tuli jotenkin nolo fiilis lähteä mun vakioskobolla ajamaan takaisin kotiin. No, muutaman kuukauden päästä alan harjoittelemaan autolla ajamista, se lohduttaa!

Nyt mä lähden töiden ja auringonpalvonnan väsyttäneenä treenaamaan yksikseni tyhjälle salille (rakastan, ihanaa olla epäsosiaalinen) ja teen pienet voimaharjoittelut. Heipsuli!

- Sissi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti