7.7.2014

SUMMER UP 2014

Heeeeyyy mulla oli ihan älyttömän hauskaa Summer Up -festareilla! Meillä oli Tiitun kanssa kahden päivän rannekkeet ja oltiin varattu hotellihuone paikan päältä. Käytiin kaupassa ja lähdettiin Henrin kyydillä Lahteen, heitettiin kamat hotellille ja lähdettiin nonstop-bussilla alueelle. Perjantain esiintyjistä käytiin katsomassa Gasellit, Aito Mäkki, Ruudolf, Karri Koira, Musta Barbaari, Teflon Brothers, Asa ja Sean Paul. JVG multa meni ihan ohi ja nyt harmittaa ihan sikana. Itse en diggaillut niin paljon Sean Paulia, mutta pakkohan se oli käydä näkemässä, kun se oli kuitenkin pääesiintyjänä!

IMG_5800

Perjantain ekana esiintyjänä mentiin katsomaan Gaselleja. Tultiin vähän myöhässä paikalle, mutta kerettiin kuitenkin kuulla kaikki parhaat! Löysin myös pari uutta, jotka on tällä hetkellä kaikki mun lempibiisejä; 2006Jäniksen vuosi ja Teinijäte. Ai ettäää mä sitten rakastan näitä jätkiä, siitä on niin kauan kun viimeksi oon ihkuttanut jotain bändiä tälleen :-D

uusimmat kuvat10

Keikan jälkeen lähdettiin bajamajoille ja törmättiin Gasellin jäseniin siellä. Innostuttiin vähän liikaa ja multa katkesi kynsi ja Tiitulta aukesi peukku. Oli pojat vähän hämillään siinä kun hypittiin (siis kirjaimellisesti hypittiin) niiden käsivarsissa kiinni ja hehkutettiin niitä. Mä oon ainakin ikionnellinen, että sain Päkän kanssa kuvan, haha! :-D

IMG_5826

Teflon brothers! En ole ollut mikään fani aikaisemmin, mutta otin selvää, että Tefloniin kuuluu Heikki Kuula ja Pyhimys, niin propsit nousi heti korkeammalle. Heikki Kuula veti omiakin biisejä ja kotiin päästyäni ihastuin biisiin Nimi muutettu.

uusimmat kuvat11

Lauantain artistilista ei ollut ehkä niin hyvä kuin perjantain, mutta käytiin kuitenkin katsomassa Majuri, Sanni, Sini Sabotage ja Cheek. Tutustuin illemmalla Annaan ja lähdettiin yhdessä katsomaan Sini Sabotagea, kun meidän omat kaveriporukat ei oikeen innostunut!

IMG_5885 IMG_5891

Sinin keikan jälkeen jäin odottelemaan sitä bäkkärin eteen. Mun oli pakko saada kuva! Anna oli hävinnyt ja Tiitusta ja muista porukoista ei kuulunut mitään, joten venailin yksikseni. Yhteydetkin tuolla alueella oli ihan perästä enkä yhdessä vaiheessa saanut Tiitua kiinni pariin tuntiin. Onneksi festarikansa on mukavaa kansaa enkä joutunut mököttämään yksin!

IMG_5933

Illan pääesiintyjänä oli Cheek, ja huudettiin siellä ihan täysillä :-D Yleisössä oli 15 000 ihmistä ja koko ranta oli ihan täynnä. Mä en lyhyenä ihmisenä nähnyt mitään, mutta eihän se menoa haitannut! Kummitäti Sanna tuli tässä vaiheessa alueelle ja lähdettiin sitten Cheekin ja kanakebabwokin jälkeen yhdessä kotia kohti. Voitte arvata että uni maistui pikkusen hyvin sen jälkeen.

Kuinka moni teistä oli Summer Upissa? Mitä te tykkäsitte? Mulla oli ainakin paaaljon hauskempaa kuin viime vuonna!

- Sissi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti