9.5.2014

STILLALIVE

Ihan aluksi sori tämä parin viikon hiljaiselo, mä oon ollut niin väsynyt, etten oo saanut oikeen mitään aikaiseksi. Syy tähään väsymykseen on mahdollinen ylikunto, minkä takia en oo myöskään ollut treenaamassa puoleentoista viikkoon... Mulla on muitakin oireita, mm. kohonnut leposyke, unettomuus ja jatkuva flunssa. Sucks. Päivisin oon niin väsynyt etten jaksa edes puhua, jotenkin nyt vaan otin itseäni niskasta kiinni ja sain aikaiseks tulla kirjoittamaan tänne.

No, aloitetaanko vaikka vapusta! :-)

uusimmat kuvat

Vappuaattona menin koulun jälkeen Linan kanssa Vanhaan kaupunkiin lounaalle, juotiin simaa ja käytiin kahdessa eri kahvilassa. Sen jälkeen lähdin kotiin tekemään ensi vuoden kurssivalintoja, koska seuraavana aamuna oli valittava ens vuoden kurssit Wilman kautta. Illalla käytiin äitin kanssa syömässä kans Vanhassa kaupungissa, ja menin nukkumaan aika lailla heti sen jälkeen.

uusimmat kuvat1

Oon viettänyt ihan sikana aikaa Linan kanssa, se oli meillä arkipäivänä yötäkin :-D Se on ihan sika ihana tyyppi, paras. Tavattiin vähän ennen joulua vasta, kun se aloitti thainyrkkeilyn!

Viime viikonloppuna hyppäsin bussiin ja Helsinkiin tapaamaan Lauraa. Käytiin vaihtamassa kuulumiset kahvilassa, jonka jälkeen mentiin Kamppiin vetämään toustit ja siitä sit leffaan! Nähdään Lauran kanssa hirveen harvoin välimatkan takia, mutta sitä hauskempaa meillä on sit aina yhdessä :-)

DSC_0311
uusimmat kuvat2

Ja vikat koulurutistukset. Enää 7 normikoulupäivää jäljellä! Sit alkaa koeviikko, jonka jälkeen kaks päivää vapaata, sitten kevätjuhlat. Ai ettääää.

Mulla on kans kamala stressi nyt koulun puolelta, on ollut kaiken maailman matikan testejä ja espanjan sanakokeita keskellä kurssia, tiistaina äikän joku minikoe, mihin mun pitää lukea nyt viikonlopun aikana joku Minna Canthin näytelmä 1800-luvulta :-D Kuolen. Myös filosofian kurssia varten tarvii semmoisen "näytetyön", jota oon jo yrittänyt aloitella... Eikö se mukamas riitä että meillä on se perkuleen koeviikko?

Siinä meneekin sit mun koko viikonloppu. Ens viikolla alkaa ihan erilainen treeniohjelma mulle, saan tulla treenaamaan vain niinä päivinä, kun oon saanut nukuttua kunnolla. Kärsivällisyys on koetuksella, mut oma terveys tulee ekana. Joka ilta mun pitää tehdä semmoinen rentoutumisharjoitus, jonka aika pitenee joka viikko. Mä toivon vaan, että kesäloma tulis nopeesti ja pelastais mut ja pääsisin takaisin normirytmiin, koska mä en tunne olevani oma itteni just nyt.

Rentouttavaa viikonloppua mussupussut 

- Sissi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti