20.5.2014

MÄ HALUUN VAAN VALVOO

DSC_0209 DSC_0199 DSC_0239 DSC_0223 DSC_0198DSC_0188

Helööy! Mä oon ihan yhtä innoissani tosta säästä kuin tekin, oon imenyt aurinkoa ihan hulluna! Levitän piknik-viltin nurtsille tai luen tuolla ulkona pöydän ääressä. Niin siis, mulla on koeviikko meneillään! Ei tunnu missään, kun saa makoilla helteessä. Oon nyt parina päivänä kutsunut kaverinkin tonne ulos makoilemaan ja lukemaan mun kanssa, paljon hauskempaa. Eilinen ukkonen ja sadekin oli ihana, rakastan olla sisällä ja kuunnella kun ulkona on myrsky.

Ei mulla oikeestaan muuta kun nää päivät rullaa tän kaavan mukaan :-D Tänään pitkästä treenasin ihan siis niin, että syke nousi, ekan kerran moneen viikkoon. Feels good! Oon aatellut tässä lukemisen vastapainoksi kehitellä teille jonkun postauksen mun kesälomasuunnitelmista ja kesäsoittolistasta, miltäs kuulostaisi? See ya siis! 

- Sissi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti