11.5.2014

HAPPINESS IS WHEN YOUR MOTHER IS ONE OF YOUR BEST FRIENDS

DSC_0044 DSC_0046 DSC_0060 DSC_0067 DSC_0110 DSC_0079 DSC_0113 DSC_0114 DSC_0119

Ei ole suurempaa rakkauden valaa kuin se,
että lapsesi sua halaa ja se,
että pienessä sydämessä sinulle juuri
on varattu paikka niin valtavan suuri.

Näin mä kirjoitin äitienpäiväkorttiin. Äiti on mun elämäni tärkein ihminen ja paras kaveri  Aamulla väsersin meille herkkuaamiaisen ja käytiin sitten "herättämässä" äiti Leon kanssa. Olin askarrellut hienon kortin ja lahjaksi mulla oli noi kehykset, jossa on meidän kuva Thaimaasta. Äiti liikuttui ihan kyyneliin. Illemmalla mentiin Rossoon syömään, mä ängin itteeni tota mac & cheesiltä maistuvaa kanapastaa ja vielä jälkkärit päälle. Sieltä me sit käytännössä lyllerrettiin moikkaamaan mun isotätiä :-D

Toivottavasti äiti tykkäsi, mulla oli ainakin kiva päivä :-) Onnea maailman mahtavin supermutsi, pus!

- Sissi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti