29.4.2014

VOITOLLA YÖHÖN

10305176_10152342808638257_7595704132293733329_n IMG_562510011516_624625630957041_4327104795719077631_n

Yeeeaaaahhh! Mulla oli lauantaina matsi Lahdessa, mikä on itseasiassa mun lempparisali, jos omaa ei lasketa ;-) Lähdettiin klo 10.30 ajelemaan punnitukseen yläpuolella näkyvällä kokoonpanolla Hang, minä, Nita, Arttu ja Onni, ja ylhäällä seisoo vielä valmentajamme Mika. Punnituksen jälkeen mentiin ostamaan meille aamiaista ja palattiin takaisin salille. Norkoiltiin monta tuntia lattialla, sillä lähes kaikkien meidän matsit oli koko kisojen viimeiset. Yhtäkkiä mun valmentaja otti mua olkapäästä kiinni ja ilmoitti, että mun matsi on peruttu, mun vastustaja on loukkaantunut. Mua harmitti ihan älyttömästi, olinhan kuitenkin valmistautunut tähän juttuun... Yritettiin sitten etsiä mulle toista vastustajaa, ja onneksi Carolina Hernandez suostui ottamaan kaksi matsia samalle päivälle! Psyykkasin itteni taas ottelufiiliksiin.

Voitin 3-0, ja valmentajien mielestä toi oli yksi mun parhaimmin otelluista matseista. Ekaa kertaa tuomari tuli jopa huomauttamaan liian kovasta voimankäytöstä (jos siitä saa edes olla ylpeä)! :-D Olin koko loppupäivän ihan onnessani, niin hyvältä voittaminen tuntuu. Meidän jengistä voiton vei kotiin mun lisäksi herra "I am awesome". Ihan mieletöntä, rakastanrakastanrakastan. Seuraavat kisat onkin Jyväskylässä, jonne toivottavasti lähdetään, jos saadaan tarpeeksi paljon porukkaa kasaan. Can't wait! :-)

- Sissi

4 kommenttia:

  1. Mitä aiot tehdä vappuna?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. koulun jälkeen menin kaverin kanssa lounaalle, tulin himaan tekemään lukion kurssivalintoja ja kohta lähdetään äipän kanssa syömään vanhaankaupunkiin :) glada vappen bara vatten!

      Poista
  2. Menetkö dokaamaan ollenkaan?

    VastaaPoista
  3. no enpä mene, ei oo oikeen mun juttu mennä jonnekkin linnamäen metsään istumaan mutaan ja vetämään pussikaljaa tonne pakkaseen :D

    VastaaPoista