5.4.2014

THIS AND THAT AND MUSIC

Heyyy. Mitä kuuluu? Mun viikonloppu on alkanut ihan ok, eilen illalla mulla oli kavereita käymässä ja istuttiin iltaa. Kävin myös treenailemassa näin kahden viikon tauon jälkeen, ja voi vitsi se meni taas hyvin! Nyt sitten aamulla oon vaan katellut telkkarista perjantai-illan ohjelmia tallennukselta ja kohta laittaudun, lähden mun kummitädin kanssa kattomaan roller derby-kisoja! Se on aika uusi laji, ja Sanna kysyi mua mukaansa, kun sen kaveri kilpailee siellä. Illan suunnitelmat ovatkin sitten aika vapaat! Joko mä käyn ostamassa Ben & Jerry'siä tai sitten mä etsin jonkun menomestan :-D

DSC_0555 Pictures2

Mulla on myös ostoslistalla pari juttua!

- Kampaaja suositteli mulle ponnareita, missä ei oo niitä repiviä metalliosia, jos haluun mun hiukset tosi hyvään kondikseen. Joudun kuitenkin pitämään hiuksia kiinni melkein päivittäin, jos treenaan. Eikös noi Invisibobblet oo just hyvät siinä tapauksessa? :-) Hirveen moni on suositellut niitä.

- Sen viime kertaisen itkuepisodin mun kihartimen ja suoristusraudan kanssa (eikä ollut muuten eka kerta), päätin, että nyt ostan uudenlaisen kihartimen, niin loppuis säätäminen. Toi on vissiin vielä suht paksu, kun haaveilen semmosista isoista ja muhkeista laineista. Sillä mun nykyisellä saa semmoisia käkkäräkiharoita.

- Viikko sitten kävin Onlyssä ja törmäsin noihin kahteen ihanaan paitaan, mutta mun kokoja ei ollut enää jäljellä. Googlailin noita ja löysinkin Nelly.comista! Aluksi ajattelin, että toi harmaa on mun juttu, mutta sitten päädyin tohon valkoseen. En oo ikinä tilannut mitään "arkivaatteita" netistä, mutta nyt mä oon ihan täysin rakastunut noihin.

- Vaikka kesää kohti mennään, mulla on pipo ostoslistalla. Yritin just silloin viikko sitten päästä Ponkesiin sisään, mutta se oli mennyt jo kiinni. Tiitulla on toi sama pipo punaisena ja mä en nyt tiedä, mitä mieltä se on tästä ideasta, että haluan samanlaisen :-D Musta toi on tosi kiva ja yksi osa asukokonaisuutta.

Ja tähän postauksen loppuun vielä joitain lempparibiisejä. Hyvää viikonloppua! 



- Sissi

9 kommenttia:

  1. Missä käyt yleensä bileissä?

    VastaaPoista
  2. Meetkö inkalle tänään lauantaina?

    VastaaPoista
  3. Miten sun vanhemmat reagoi siihen että käyt usein bileissä ja siihen että juot alkoholia?

    VastaaPoista
  4. tietääkö sun vanhemmat jos oot bileissä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. molemmille anonyymeille; ilmoitan äitille aina mitä teen ja minne meen, eli tietää. ollaan tosi hyvissä väleissä! :) se kuitenkin kertoo aina pelisäännöt ja soittelee perään.

      Poista
  5. Your playlist is really good!

    VastaaPoista