21.4.2014

SUNDAY FUNDAY

SUNday nimenomaan! Olin Tiitulla yötä la-su ja päätettiin eilen mennä vuoden ensimmäiselle piknikille Jokirantaan. Asteita oli noin +18, mutta sen verran tuulista oli, ettei pärjännyt ilman takkia. Mutta Porvoohan on tällä hetkellä Suomen lämpimin kaupunki! Eväinä meillä oli kaikki, mitä kaapista löytyi, eli nakkipaketti, kaksi mandariinia, sitruunavissyä ja suklaapupu :-D

DSC_0207 DSC_0217 DSC_0225 DSC_0219
DSC_0235

Illalla nälkä iski taas, ja kun meillä ei ollut mitään ruokaa himassa, päätin turvautua McDonald'siin. Mun on hirveen vaikee lähteä tommosille julkisille paikoille yksin, kun joka paikassa näkyy tuttuja. Soittelin parille kaverille ja tarjouduin vielä kuskaamaan mun veljeäkin, kunhan se tulisi hakemaan mun kanssa salaattia :-D Kuitenkin rohkaisin itseni ja menin ihan yksin. Jeeaah.

DSC_0269 DSC_0247

Illemmalla Venla ja Sofia tuli meille vielä viettämään spa-iltaa! Tehtiin se ihan perusteellisesti, eli pistettiin rentouttavaa musiikkia soimaan, kynttilöitä palamaan, hiusmaskit päähän, hunajanaamiot naamaan ja lopuksi vielä kuorittiin koko vartalo. Aika kului yllättävän nopeesti ja kolme tuntia vierähti. Mä olin ihan loppu sen jälkeen ja menin nukkumaan aikaisin. Eli siis melkoisen rentouttava ilta :-)

Nauttikaamme viimeisestä lomapäivästä! 

- Sissi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti