25.4.2014

OBEY MY CUPCAKES

Heips! Käytiin keskiviikkona äitin kanssa pyörähtämässä Helsingissä ja samalla reissulla Kaivarissa yhdellä kirppiksellä. Löysin sieltä tän aivan ihanan Obeyn t-paidan, mutta päätin vähän tuunailla sitä oman näköiseksi, kun en ole yleensä semmoista "teepaitatyyppiä". Here's what it looks like!

iphone kameranrulla66h

Hiusten värikin vissiin muuttunut parissakymmenessä minuutissa :-D Eli leikkasin hihat vaan pois ja suurensin kaula-aukkoa hieman. Oon ihan supertyytyväinen ja ylpee ittestäni, mä kun oon yleensä peukalo keskellä kämmentä kaikissa näppäryysjutuissa (jep, myös saksilla leikkaamisessa). Hintaa tolla paidalla oli kuitenkin neljä euroa, eikä ole edes aito Obey. Tykkään tosta kuitenkin tosi paljon, ja leikkelin siinä samalla yhtä toistakin toppia oman näköisemmäksi.

Ostettiin kesäksi mökille semmoinen cupcake-laatikko ihan ruokakaupasta, missä tuli mukana kaksi pussia jauhoa, vuuat ja nonparellit. Eipä tullut käytettyä silloin, mutta nyt äippä raahasi sen askin tänne ja ryhtyi leipomaan. Piti lisätä vain vesi täytteeseen ja rasva kuorrutteeseen ja tadaa, tämmöisiä niistä tuli! En oo ikinä maistanut noin hyviä cupcakeja, ihan älyttömän hyviä!

DSC_0294 DSC_0298

Noista oon syönyt herkkusuuna jo yli puolet, ja huomen aamulla pitäisi olla painossa :-D Mulla on nimittäin matsi Lahdessa! Mun pitäis tosiaan ruveta nyt pakkaamaan ja valmistautumaan nukkumaanmenoon... Tämmöiset pikaiset kuulumiset tällä kertaa. Aivan iiihanaa viikonloppua joka ikiselle! 

- Sissi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti